piątek, 21 czerwca 2013

Wiosenne kwiaty/Spring Flowers


Bukiet wiosennych kwiatów wykonany dla mojej Mamy z okazji jej urodzin.
Wykonany na szkle ze złotym tłem.

Do wykonania tej kompozycji użyłam pasków 5mm o gramaturze 130 g. Ładnie zachowują kształt po zwinięciu i nadaniu odpowiedniej formy :)


*********************************

Bouquet of spring flowers made ​​for my mother to celebrate her birthday. Made on glass with a gold background.

To perform this composition I used 5mm strips weighing 130 g.
 Nicely keep their shape after folding and giving appropriate form :)

1 komentarz:

  1. Łał, takie kwiaty to chyba najlepszy prezent. Bardziej żywe (przynajmniej na zdjęciu) niż prawdziwe :) Bardzo mi się podoba ta kompozycja, przyciąga uwagę i mogłabym się wpatrywać i wpatrywać. I jeszcze przypomina mi mandalę. Pozdrawiam, życzę jak najwięcej inspiracji!

    OdpowiedzUsuń