piątek, 20 września 2013

Wedding day

Moja pierwsza ślubna kartka :)
Uwielbiam zestawienie różu z szarością, srebrem. A ten ciemny róż wyjątkowo przypadł mi do gustu :)
Mini słoniki z kryształkami wyglądają słodko :) Jeden słonik zgubił kryształek, ale zaraz go odzyska :D 

Jestem zadowolona z efektu.

A Wam jak się podoba?






My first wedding card :)
I love the color pink combined with gray or silver. And the dark pink I really liked :)
Mini elephants with crystals look sweet :) One crystal is lost, but it will recover soon: D

I'm happy with the result.

And how you like it?

1 komentarz:

  1. Ciemny róż z szarością komponuje się ciekawie i bardzo ładnie. Nie widziałam jeszcze takiej kombinacji na kartce ślubnej. Oryginalnie! :) I kształt kwadratowy - mnie osobiście takie bardziej się podobają. Mam nadzieję, że będą kolejne!

    OdpowiedzUsuń