środa, 25 czerwca 2014

BAJKOWE ELFY I QUILLING’OWE WYZWANIE

Nie mam szczęścia do wyzwań. Ale kto nie próbuje, ten nie wygrywa : D

W związku z tym prezentuję kolejną pracę wykonaną na wyzwanie. Tym razem na blogu Quilling Hobby.

Tematem wyzwania jest powrót do dzieciństwa i postacie z bajek. 
Ja wybrałam do wyzwania Plastusia, którego w dzieciństwie często robiłam z plasteliny.

A oto on :)


I have no luck with the challenges. But who does not try, does not win :) 
Therefore, I present another work done on the challenge. This time on the blog Quilling HobbyThe theme of the challenge is to go back to childhood and fairy tale characters. 
I have chosen to challenge Plastusia, which in childhood is often done with plasticine. And here it is :)

Plastuś - quilling




I baner wyzwania 


1 komentarz:

  1. Cudny! Ja też kochałam Plastusia. A teraz - o dziwo! w natłoku tylu zagranicznych bajek współczesnych - moja 4-letnia córka też uwielbia tą bajkę.

    OdpowiedzUsuń