czwartek, 4 września 2014

Quillingowa Wymianka Wakacyjna

Nareszcie dotarły do mnie prace w ramach Quillingowej Wymianki Wakacyjnej organizowanej przez Kasię Wróblewską - Art Life 



Śliczne kartki oraz upominki otrzymałam od:
Grażyny Królak z Warszawy :)



I Agnieszki - Kahlan  z Bydgoszczy :)




Bardzo wam dziękuję :)

Ja wysłałam swoje dzieła do Małgosi Rożniatowska i Eli Stępień. Wiem, że obie dotarły, ale zamieszczam na razie tylko jedną z nich.



Zawieszkę otrzymała Małgosia :)
Obrazek trafił do Eli :)


1 komentarz:

  1. Och , jakie śliczności otrzymałaś, Twoja zawieszka jest cudna. Ja jeszcze nie otrzymałam drugiej przesyłki, wciąż czekam, Moje przesyłki dotarły i myślę sobie, że się pochwalę tą , którą otrzymałam od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłą niespodziankę

    OdpowiedzUsuń