niedziela, 14 czerwca 2015

Ślub według Jane Austen

Z pewnością czytałyście, że Jane Austin w swojej powieści Rozważna i Romantyczna jedną z bohaterek książki obdarowała umiejętnością tworzenia i dekorowania przedmiotów techniką paper filigree czyli współcześnie techniką quillingu.

“Perhaps,” continued Elinor, “if I should happen to cut out, I may be of some use to Miss Lucy Steele, in rolling her papers for her; and there is so much still to be done to the basket, that it must be impossible, I think, for her labour singly, to finish it this evening. I should like the work exceedingly, if she would allow me a share in it.”
Rozważna i Romantyczna - Rozdział 23

Niestety nie mam książki w domu i nie mogę na razie wkleić polskiej wersji, a jestem ciekawa jak to przetłumaczono :)

Ale pewnie nie wiecie, że Agatha Christi kolekcjonowała przedmioty ozdobione paper filigree? W jej domu można obejrzeć małą kolekcję 9 takich przedmiotów m.in. przepiękne herbaciarki.

Przyczyną dzisiejszego wpisu jest  wyzwanie, które pojawiło się na blogu Szuflada -"Otwórz Szufladę - Ślub według Jane Austen". (Wedding by Jane Austin)

Postanowiłam, więc przygotować coś na tę okazję.  Pomysłów miałam kilka, ale ostatecznie zrobiłam coś takiego:




Obraz w ramce z wykorzystaniem stylowej grafiki. Ta grafika tak bardzo mi się spodobała, a w szczególności kwiaty magnolii, że postanowiłam ich nie zasłaniać,
a przeciwnie wykorzystać. 
Kwiaty wykonane techniką quilling umieściłam pod stopami Panny Młodej i dziewczynki :)
Co o tym sądzicie? 








I banerek wyzwania:


Dziękuję za wasze komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Myślę, że jurorzy docenią Twoją pracę, bo jest piękna! Te różowe bukiety przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Chciałam zachować kolorystykę grafiki.
      Miło mi, że ci się podobają :D

      Usuń