sobota, 7 maja 2016

Quilling i sznurek? / Quilling and twine?

Chcę wam pokazać moje ostatnie odkrycie, które daje duże możliwości zabawy, wykorzystania i kreatywności.
Trafiłam na Pinterest.com na prace Rosjanki Веры Пушины, która wykorzystuje do tworzenia przecudownych obrazów i rzeczy ... sznurek jutowy. Tutaj znajdziecie przykłady jej prac  http://chaiknet.ru/article/440/. A technikę nazwała jutowym filigranem.


Ja wykorzystałam w swoich pierwszych próbach sznurek lniany powszechnie dostępny w Polsce. Też się sprawdził, choć sznurek jutowy ma ładniejszy kolor. Myślę, więc że polską nazwą techniki może być lniany filigran lub po prostu sznurkowy filigran ;)

I'm using in their first attempts flax twine widely available in Poland. It also worked well, though the jute twine has nicer color. So the Polish name of the technique can be flax filigree or simply twine filigree ;)

No dobrze, oto moje pierwsze prace :)





  







1 komentarz:

  1. Piekne to skręcanie sznureczków. Niczym quilling. Rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń